שעון דופק לשחייה עם GPS מובנה לבריכה ולמים פתוחים מבית GARMIN דגם Swim 2

מק"ט: 125521
מספר מכירה: 23015678
-10333458935.1881
הצעות החל מ 629  ₪ מה זה ?
או קנה עכשיו ב - 874
  • מד דופק מובנה מתחת למים במהלך פעילות השחייה .
  • מצב שחייה בבריכה: מודד מרחק, קצב ומדדי יעילות שחייה.
  • מצב שחייה במים פתוחים: GPS מובנה לשחייה באגמים,
  • אוקיינוסים או נהרות; מד מרחק, קצב, מונה חתירות, קצב חתירות, ואורך חתירה.
  • תכונות מתקדמות לשמירה על קצב, רישום תרגילים ועוד..
  • ניתוח מקוון אישי: יצירת אימון בהתאמה אישית, אחסון ושיתוף בקהילה המקוונת של Garmin Connect ™
  • חיי הסוללה: עד 7 ימים במצב שעון חכם, 13 שעות עם GPS וחיישן דופק אופטי ו- 72 שעות שימוש בבריכה עם חיישן דופק אופטי (OHR).


שעון דופק garmin דגם SWIM 2 -


מספר מכירה
23015678

תשלומים
עד  36  תשלומים ללא ריבית
זמן אספקה
עד 7 ימי עבודה מיום קבלת אישור העסקה מטעם חברת האשראי
דמי טיפול ומשלוח
משלוח חינם
אחריות
שנתיים אחריות על ידי רונלייט היבואן הרשמי
אמצעי תשלום
מכבדים את כל סוגי האשראי התקפים בישראל,למעוניינים לשלם במזומן,ניתן לתאם בטלפון 09-9720000.

לבחירתך מגוון תוספות ושדרוגים
צבעים לבחירה מידע נוסף עלות התוספת
שעון דופק לשחייה עם GPS מובנה לבריכה ולמים פתוחים מבית GARMIN דגם Swim 2 לבן
0
תכונות
מותג: שעוני דופק garmin
דגם: שעוני דופק SWIM 2
טווח מחירים: שעוני דופק עד 1000 ₪
עוד מוצרים בקטגוריה:

שעוני דופק או שעון דופק

נתונים נוספים

מד דופק מובנה מתחת למים במהלך פעילות השחייה .
מצב שחייה בבריכה: מודד מרחק, קצב ומדדי יעילות שחייה.
מצב שחייה במים פתוחים: GPS מובנה לשחייה באגמים,
אוקיינוסים או נהרות; מד מרחק, קצב, מונה חתירות, קצב חתירות, ואורך חתירה.
תכונות מתקדמות לשמירה על קצב, רישום תרגילים ועוד..
ניתוח מקוון אישי: יצירת אימון בהתאמה אישית, אחסון ושיתוף בקהילה המקוונת של Garmin Connect ™
חיי הסוללה: עד 7 ימים במצב שעון חכם, 13 שעות עם GPS וחיישן דופק אופטי ו- 72 שעות שימוש בבריכה עם חיישן דופק אופטי (OHR).


Swim 2 שוחה אתכם בכל מקום
לשחות בכל מקום, להתאמן בכל מקום עם Garmin Swim 2, שעון השחייה החכם הכולל GPS מובנה.
מתאים לאימונים בבריכה או במים פתוחים, עם מדידת דופק מתחת למים ישירות מפרק כף היד¹, ולוודא שאתם עומדים בקצב,
על ידי מעקב אחרי מרחק, קצב, מונה חתירות, סוג החתירה ואורכה.
הכל מוכן, אתם רק צריכים להוסיף מים.

מד דופק שפועל גם במים
Garmin Swim 2 עם טכנולוגיית מדידת הדופק Elevate ™ מודד את הדופק בפרק כף היד 24/7, גם במהלך שחייה.
הציצו בדופק בזמן אמת כשאתם שוחים, בדקו את הערכים הממוצעים והמקסימליים שלכם בזמן מנוחה, ונתחו את הדופק לאחר השחייה בעזרת Garmin Connect.

בריכה, אגם או ים - לשחות בכולם
לא משנה אם אתם שוחים בבריכה או במים פתוחים, GARMIN SWIM 2 ממשיך לנטר את האימון שלכם.
בעזרת ה-GPS מובנה, תוכלו להתאמן באגמים, אוקיינוסים ונהרות תוך כדי רישום של מרחק, קצב, ספירת חתירות, קצב חתירה, אורך חתירה וציון SWOLF כדי למדוד את יעילות השחייה.
אם הבריכה היא כוס התה שלכם, נצלו את כל זאת לצד תכונות ייחודיות לבריכה, כמו מד מנוחות וסדרות אימון אוטומטי - ללא צורך בלחיצה על כפתור.

תכונות מתקדמות להתקדמות בשחייה
לאימונים מתקדמים מגיעות תכונות מתקדמות. זו הסיבה שהוספנו עוד תכונות ל-Swim 2.
מהירות שחיה עיקרית נותנת לכם מושג על הסף האנאירובי שלכם, וניתן להשתמש בנתון לתכנון אימונים.
התרעות קצב מבוססות תורים, משאירה אתכם בגבולות האימון שהגדרתם. רישום האיומנים מאפשר לכם למדוד זמן ומרחק לאימוני רגליים, שחיה ביד אחת ועוד.
וכשאתם לוקחים הפסקה - Swim 2 של גארמין ימדוד גם אותה, עם שני סוגי מונים למנוחה.

נולד למים
Swim 2 תוכנן כך שהוא לעולם לא ייאט אתכם במים - הוא דק וקל משקל.
מסך ה-Garmin Chroma, הפועל תמיד ובצבע מלא, הופכת את השעון לקריא גם באור שמש ישיר.
עם ממשק אמין בן חמישה כפתורים, אפשר בקלות להתחיל מדידה של אימונים, לצפות במידע משתנה, לרשום נתונים או לשנות הגדרות - בלי חשש מחדירת מים.

הישארו מחוברים
צאו לשחות, בלי להשאיר נתונים חשובים מאחור.
ברגע שזיווגתם את השעון עם סמארטפון תומך, אתם יכולים להישאר מחוברים עם התראות חכמות, והעלאה אוטומטית של נתונים ל-Garmin Connect.
האפליקציה המלווה מאפשרת לכם לראות נתונים מפורטים, ולעקוב אחר ההתקדמות שלכם לאורך זמן.
אפשר גם לשתף את מידע האימונים שלכם עם מאמנים, חברים לשחייה, חברים או משפחה.


שעון מסביב לשעון
מעבר ליכולות הייעודיות שלו לשחייה, Garmin Swim 2 מציע ניטור אורח חיים וכושר, מה שהופך אותו גם לשעון חכם שאפשר לענוד כל היום.
תכונות כמו מעקב עקה (סטרס) לאורך היממה וניטור שינה מתקדם, עוזרים לשחיינים לנהל את בריאותם הכללית, עם תובנות חשובות שמסייעות לאימונים.
קבעו יעדי תנועה, ספרו צעדים, השגיחו על בטריית הגוף שלכם, בצעו נשימה מודרכת ועקבו אחרי אימונים שאינם שחייה, כמו ריצה או רכיבה על אופניים - גם מחוץ למים.